سیاست حریم خصوصی

آموزشگاه فنی و حرفه ای آرادعلم

سیاست حریم خصوصی

آرادعلم به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت می دهد. ما معتقدیم که کاربران حق دارند بدانند که اطلاعات آنها چگونه جمع آوری، استفاده و محافظت می شود. این سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح می دهد که آرادعلم چه اطلاعاتی را جمع آوری می کند، چگونه از این اطلاعات استفاده می کند و چگونه آنها را با دیگران به اشتراک می گذارد.

شما هنگام استفاده از وب سایت آرادعلم به هر شکلی رضایت و موافقت کامل خود را با سیاست حریم خصوص آرادعلم اعلام می کنید.

چرا اطلاعات شما جمع آوری می شود:

ما اطلاعات شما را جمع آوری می کنیم تا به شما خدمات بهتری ارائه دهیم و امنیت، زمان و رضایت شما برای ما مهم است. ما از اطلاعات شما برای موارد زیر استفاده می کنیم:

  • احراز و تایید هویت شما 
  • تایید هویت شما در خصوص اقدامات مالی 
  • تعاملات مالی
  • پردازش درخواست‌های شما
  • بهبود خدمات و اطلاع رسانی و  تبلیغات هدفمند 
  • برقراری ارتباط و تبادل اطلاعت
  • حفاظت از کاربران خود در مقابل افراد سودجو، شیاد و کلاهبردار
  • ارتقا امنیت وب سایت
  • برای رعایت الزامات قانونی، اجرای قانون، حسابداری و گزارش‌دهی
  • برای پشتیبان‌گیری

چه اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنیم؟

جمع آوری اطلاعات  به دو شکل می تواند صورت پذیرد:

  1. اطلاعاتی که به طور مستقیم شما به ما اعلام و در سایت ثبت می کنید.
  2. اطلاعتی که از راه های غیر مستقیم از شما جمع آوری می شود مانند کوکی ها و سایر فناوری های ردیابی یا شرکای تجاری

هنگامی که از وب سایت آرادعلم استفاده می‌کنید، ممکن است اطلاعاتی در مورد خود به ما ارائه دهید. مانند اطلاعاتی که  در داشبورد، پروفایل و بخش های مختلف وب سایت یا در تعاملات خود با کاربران دیگر یا در سیستم های نظرسنجی و انواع فرم های ورود اطلاعات در سایت آرادعلم ثبت می کنید. بسته به رابطه ما با شما، ممکن است دسته‌ها و انواع اطلاعات شخصی زیر را از شما و در مورد شما جمع‌آوری کنیم:

برخی از این موارد عبارتند از:

  • اطلاعات هویتی و شناسایی: مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی، سن، جنسیت، زبان
  • اطلاعت موقعیت تقریبی: مانند استان، شهر، آدرس، موقعیت مکانی، آدرس IP  
  • اطلاعات تماس: مانند تلفن، موبایل، ایمیل، آدرس شبکه های اجتماعی
  • اطلاعات مالی: مانند شماره کارت، شماره حساب، اطلاعت پرداخت،  تاریخچه خرید ها، فروش ها و پرداخت ها (جهت افزایش امنیت کاربران سایت به هیچ عنوان هیچ کدام از رمزهای حساب های بانکی در هنگام تراکنش مالی در وب سایت آرادعلم ذخیره نمی شود.)
  • انواع محتوا: مانند اطلاعات محتوایی، مانند فایل‌ها و ارتباطاتی که از طریق سرویس بارگذاری یا ارسال می‌کنید
  • اطلاعات فعالیت در وب سایت: مانند بازدید از صفحات
  • اطلاعات تعامل: نظرات، کامنت ها و انواع تبادل پیام و محتوا که در سایت آراد علم انجام می دهید.
  • اطلاعات دستگاه و برنامه: مانند شناسه‌های منحصر به فرد دستگاه، سابقه مرور، کوکی ها
  • اطلاعت آموزش: مانند دوره های ثبت نام شده و وضعیت دوره و …

آرادعلم و شرکای آن از کوکی‌ها یا فناوری‌های مشابه برای تجزیه و تحلیل روندها، مدیریت وب‌سایت، ردیابی حرکت کاربران در وب‌سایت، برنامه دسکتاپ و برنامه تلفن همراه و جمع‌آوری اطلاعات جمعیت‌شناختی در مورد پایگاه کاربری ما به عنوان یک کل استفاده می‌کنند. فناوری مورد استفاده برای جمع‌آوری اطلاعات به صورت خودکار از کاربران ممکن است شامل کوکی‌ها، وب‌بیکن‌ها و اسکریپت‌های جاسازی شده باشد. علاوه بر این، ما و شرکای بازاریابی، وابسته‌ها، تجزیه و تحلیل و ارائه دهندگان خدمات خود ممکن است از فناوری‌های مختلف دیگری (مانند تگ‌ها) استفاده کنیم که اطلاعات مشابهی را برای اهداف امنیتی و تشخیص تقلب جمع‌آوری می‌کنند و ممکن است از اشخاص ثالث برای ارائه این خدمات به نیابت از خود استفاده کنیم.

ما اطلاعات شخصی شما را تا زمانی که برای اهدافی که برای آنها جمع‌آوری شده‌اند، ضروری است، نگهداری می‌کنیم.

چه کسی به این اطلاعات دسترسی دارد؟

اعضای تیم آرادعلم که نیاز به دسترسی به این اطلاعات برای انجام وظایف خود دارند، به این اطلاعات دسترسی دارند. ما این اطلاعات را به اشخاص ثالث  بدون مجوز ارائه نمی‌دهیم مگر اینکه قانون یا مقررات ما را ملزم کند.

اشتراک گذاری اطلاعات با ارائه‌دهندگان خدمات

ممکن است برای ارائه خدمات خود، و انجام موارد مانند هاستینگ، مدیریت امنیت، خدمات نگهداری و پشتیبانی، مدیریت پایگاه داده، تجزیه و تحلیل، بازاریابی و تبلیغات آنلاین، پردازش پرداخت، تشخیص تقلب و بهبود ویژگی‌های آرادعلم از شرکت‌ها و افراد شخص ثالث استفاده کنیم. این اشخاص ثالث ممکن است برای انجام این وظایف به نمایندگی از  آرادعلم به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند.

به اشتراک گذاری اطلاعات

آرادعلم ممکن است اطلاعات کاربران را در موارد زیر به اشخاص ثالث اعلام نماید:

به درخواست مقامات دولتی یا مجری قانون: این شامل اعلام اطلاعات به مقامات قضایی، پلیس، یا سایر نهادهای دولتی است. آرادعلم ممکن است اطلاعات کاربران را در پاسخ به یک حکم قضایی، احضاریه، یا سایر درخواست‌های قانونی اعلام نماید.

به صلاحدید آرادعلم ممکن است اطلاعات کاربران را در شرایط زیر به صلاحدید خود اعلام نماید:

  1. برای محافظت از دارایی‌ها و حقوق آرادعلم یا شخص ثالث
  2. برای محافظت از ایمنی عموم یا هر شخص دیگر
  3. برای جلوگیری یا توقف فعالیتی که ممکن است غیرقانونی، متقلبانه، غیراخلاقی، یا قابل طرح در دادگاه باشد



آرادعلم با مقامات دولتی و مجری قانون و طرف‌های خصوصی همکاری می‌کند تا قانون را اجرا و رعایت کند.

امنیت

آرادعلم متعهد به حفظ حریم خصوصی کاربران خود است. ما در حد امکان و توانمان اقدامات امنیتی را برای محافظت از اطلاعات و محتوای کاربران خود انجام می دهیم، اما امنیت هیچگاه تضمین شده نیست. آرادعلم تعهد و مسئولیتی در خصوص افشا یا استفاده نا مناسب از هر گونه از اطلاعات و محتوای کاربران که افراد سودجو، ربات ها، و هکر ها  به شیوه های مختلف یا مجرمانه به دست آورند و انجام می دهند ندارد. تمام مسئولیت اطلاعات و محتوایی که در سایت قرار می گیرد بر عهده کاربران است. بنابراین توصیه می شود از ارائه اطلاعات محرمانه، شخصی و خصوصی خود در چت ها، ارتباطات و انواع محتوای بارگذاری شده خود در سایت پرهیز نمایید.

حقوق و انتخاب‌های شما

شما می‌توانید انتخاب کنید که اطلاعات مندرج در سند سیاست حریم شخصی را به آرادعلم ارائه ندهید. متاسفانه در این صورت از آن جایی که ما امکان احراز و تایید هویت شما را نخواهیم داشت و این می تواند منجر شود حریم خصوصی و امنیت سایر کاربران به خطر بیافتد یا نتوانیم خدمات مناسبی به شما ارائه نماییم  بنابراین امکان استفاده از سایت را نخواهید داشت.

البته اطلاعاتی نظیر اطلاعاتی که کوکی ها در اختیار وب سایت ها قرار می دهند را شما می توانید از طریق مرورگر وب خود کنترل کنید و محدودیت هایی را برای دسترسی وب سایت به اطلاعات شما را اعمال کنید. البته ما این موارد را توصیه نمی کنیم.

شما می‌توانید تنظیمات کوکی‌ها و فناوری‌های مشابه را در مرورگر خود تغییر دهید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید(به راهنمای مرورگر خود مراجعه کنید):

  1. به تنظیمات مرورگر خود بروید.
  2. به بخش حریم خصوصی و امنیت بروید.
  3. گزینه‌های مربوط به کوکی‌ها و فناوری‌های مشابه را پیدا کنید.
  4. تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوال و ابهام

لطفا در صورتی که هر گونه ابهام یا سوالی داشتید با ما تماس بگیرید: 

support@aradelm.com