قوانین و مقررات

آموزشگاه فنی و حرفه ای آرادعلم

قوانین و مقررات

سلام به آرادعلم خیلی خوش آمدید!

ما می دانیم که کاربران وب سایت آرادعلم افرادی ارزشمند و قابل احترام هستند و از این که آرادعلم را انتخاب نموده اید به خود می بالیم. ما معتقدیم که کاربرانمان شایسته بهترین ها هستند. بنابراین، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا محیطی را برای آنها فراهم کنیم تا با خیال راحت و آسوده به یادگیری و رشد بپردازند.

لطفا قبل از هرگونه استفاده از سایت آرادعلم ابتدا قوانین و مقررات استفاده از سایت را مطالعه فرمایید.

از شما دعوت می‌کنیم تا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

 

مقدمه

آرادعلم یکی از به روز ترین موسسه های آموزشی مهارت محور با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور است که آموزش های کاربردی و عملی ویژه بازار کار را به مخاطبان خود ارائه می نماید.

آموزشگاه  فنی و حرفه ای، مؤسسه ای آموزشی است که به شیوه های آنلاین، آفلاین و حضوری آموزش مهارت محور ویژه بازار کار را به دانشجویان و مهارت آموزان ارائه می نماید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سازمان فنی و حرفه ای اینجا کلیک نمایید.

وب سایت آرادعلم با آدرس اینترنتی www.aradelm.com در دسترس کاربران قرار دارد. تمام ویژگی ها، امکانات، خدمات و محتوای آرادعلم صرفا از طریق این آدرس اینترنتی در دسترس قرار دارد.

این سند شامل قوانین و مقررات استفاده با هر روشی از تمام ویژگی ها، آموزش ها، امکانات، خدمات، مشاوره، کالاها، هر گونه محتواها، عملکرد و نام و نشان تجاری سایت آرادعلم است که به عنوان یک قرارداد قانونی فی مابین سایت آرادعلم (“ما” = “آرادعلم”، “aradelm.com”) و شما به عنوان مخاطب و کاربر (“شما” = “کاربر”) وب سایت آرادعلم تنظیم می گردد که از این به بعد آن را قوانین و مقررات می نماییم.

استفاده از آرادعلم به هر شکل و طریقی چه به عنوان کاربر عضو و چه به عنوان کاربر غیر عضو، بیانگر این است که شما تمام مفاد این سند را با دقت مطالعه نموده، آن را کاملا درک نموده و موافقت خود را با آن اعلام می دارید  و متعهد می شوید که بر اساس قوانین و مقررات عمل کنید.

تمامی تبادلات مالی انجام شده در سایت آرادعلم بر اساس قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران می باشد.

همچنین همان طور که شما آگاه هستید این سایت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود و کاربران آن باید در هنگام استفاده از این سایت، قوانین کشور را رعایت نمایند. تبادل هرگونه محتوای مجرمانه و خلاف شئونات اخلاقی و عرفی یا بر خلاف قوانین و مقررات در این سایت ممنوع است و در صورت مشاهده حساب کاربری فرد مورد نظر برای همیشه مسدود خواهد شد. 

توافق با قوانین و مقررات و خط‌مشی‌های حریم خصوصی، شرط ضروری برای استفاده از وب‌سایت آرادعلم به هر شکلی می باشد. لطفاً قبل از استفاده از این وب‌سایت، با دقت این شرایط را مطالعه کنید. در صورتی که با این شرایط موافق نیستید، از استفاده از این وب‌سایت صرف‌نظر کنید.

تعاریف اولیه

سایت آرادعلم: منظور از سایت، وب سایت، ما، آرادعلم، پلتفرم آرادعلم و aradelm وب سایت aradelm.com است.

کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که به هر شکلی از آموزش ها، مشاوره ها، محتوا، خدمات، ویژگی ها و امکانات آرادعلم استفاده می‌کند چه در سایت ثبت نام کرده باشد و چه در سایت ثبت نام نکرده باشد کاربر نامیده می شود.

کاربرغیرعضو(مهمان): کاربران غیر عضو(مهمان) کاربرانی هستند که در وب سایت ثبت نام نکرده اند یا وارد سایت نشده اند. این کاربران حق استفاده از امکانات، آموزش ها و محتوای  سایت را ندارند.

کاربر عضو: کاربرانی که در سایت ثبت نام نموده اند و در نقش دانشجو یا استاد و یا با هر دو نقش و یا به عنوان خریدار در سایت فعالیت می کنند به طوری که هویت ایشان توسط آرادعلم احراز شده باشد. این کاربران حق دارند با توجه به دسترسی ها و مجوز های خود از سایت استفاده نماید.

محتوا: هرگونه اطلاعات، داده، متن، پیام، گرافیک، عکس، تصویر، صوت، ویدیو، نرم افزار، آموزش،  فایل یا سایر مواد موجود در وب سایت.

خدمات: هرگونه خدماتی مانند خدمت مشاوره آموزشی که توسط آرادعلم ارائه می شود.

دانشجو: هر کاربر عضوی که از خدمات آموزشی آرادعلم به هر شکلی استفاده می نماید.

استاد: هر کاربر عضوی که با مجوز مکتوب از آموزشگاه آرادعلم حق تدریس در سایت آرادعلم را دارد. 

خریدار: هر کاربری که از سایت خرید انجام می دهد.

شرایط عمومی استفاده از سایت آرادعلم

فقط افرادی که حداقل 18 سال سن دارند می توانند در سایت آرادعلم به عنوان کاربر (چه به عنوان دانشجو و چه به عنوان استاد و چه به عنوان خریدار) فعالیت نمایند و کاربرانی که زیر 18 سال سن دارند فقط با اجازه ولی یا قیم قانونی و با نظارت آن ها می توانند از وب سایت استفاده نمایند. کلیه مسئولیت‌های قانونی نیز بر عهده ولی قانونی ایشان خواهد بود. (رعایت این بند و صحت و سقم ارائه اطلاعات بر عهده کاربر سایت بوده و سایت آرادعلم هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

در هنگام ثبت نام از شما درخواست می شود تا نام کاربری و رمز عبور برای حساب خود انتخاب کنید. شما بصورت کامل در حفظ و نگهداری رمز عبور خود مسئول هستید. ما با مشاهده هرگونه فعالیت در حساب شما چنین برداشت خواهیم کرد که شما یا فردی که از طرف شما اجازه دسترسی به او داده شده است وارد حساب کاربری شما شده است.

شما مسئول تمام فعالیت‌های انجام شده در حساب کاربری خود، از جمله درج هر گونه محتوا و ارسال پیام و همچنین حفظ محرمانه بودن و امنیت رمز عبور خود هستید. آرادعلم در قبال هرگونه اقدام یا سهل‌انگاری در ارتباط با حساب کاربری شما هیچ گونه مسئولیتی ندارد. (درصورت مشکوک شدن به دسترسی غیر مجاز به حساب خود، بلافاصله از طریق بخش پشتیبانی به ما اطلاع دهید.)

هر شخص حقیقی یا حقوقی تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری در آرادعلم است. در صورت شناسایی حساب‌های کاربری متعدد برای یک شخص، آرادعلم حق مسدود کردن حساب‌های کاربری اضافی را بر اساس تشخیص خود دارد و عواقب آن صرفا بر عهده کار می باشد.

کاربران آرادعلم متعهد می‌شوند که از قوانین و مقررات، دستورالعمل‌ها و شرایط حریم خصوص سایت پیروی کنند. همچنین آنها موظف هستند هزینه‌های استفاده از سایت، خریدها و خدمات دریافت شده را بپردازند و تعهدات خود را در مقابل خدمات ارائه خریداری شده انجام دهند مگر اینکه این تعهدات بر خلاف قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران یا سایت آرادعلم باشد.

شرایط ثبت نام در دوره های آموزشی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی آراد علم حتما ابتدا می بایست در سایت ثبت نام کنید و دارای شرایط لازم ذکر شده باشید.

توضیحات دقیق هر دوره، از جمله  سرفصل آموزشی، مشخصات دوره، شیوه برگزاری، پیش نیازها، اهداف یادگیری، شهریه، تخفیف در صورت وجود، شرایط برگزاری و مدرسان در وب سایت موجود است پیش از اقدام به ثبت نام و پرداخت شهریه حتما می بایست اطلاعات را مطالعه نموده باشید و سپس اقدام به ثبت نام و پرداخت شهریه نمایید.

شرایط برگزاری دوره های آموزشی صرفا مطابق با توضیحات دوره قید شده در وب سایت خواهد بود و آراد علم وظیفه ای برای ارائه آموزش های اضافی یا ارائه خدمات اضافی غیر از موارد مشخص شده در صفحه توضیحات دوره ندارد.

هزینه های هر دوره باید در زمان ثبت نام و در زمان مقرر قبل تشکیل جلسه اول به طور کامل پرداخت شود. 

شما پرداخت های خود را می توانید به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و یا به صورت کارت به کارت و ثبت آن در صفحه تسویه وب سایت انجام دهید. 

ثبت نام شما پس از تایید پرداخت پذیرفته می شود.

سیاست استرداد وجه

استرداد کامل شهریه: شهریه پرداخت شده به صورت کامل به شما استرداد می شود اگر:

  • دوره توسط آموزشگاه لغو شود.
  • شما با ارائه دلایل پزشکی مستند و مکتوب  قادر به حضور در دوره آموزشی نباشید ودلایل توسط مدیریت آموزشگاه بررسی و تایید شود و به هیچ گونه محتوای دوره از قبل دسترسی نداشته باشید.
  •  شما 30 روز قبل از شروع دوره درخواست انصراف خود را در قسمت پشتیبانی سایت ثبت کنید و به هیچ گونه محتوای دوره از قبل دسترسی نداشته باشید.



استرداد بخشی از شهریه: بخشی از شهریه پرداخت شده به شما استرداد می شود اگر:

استرداد بخشی از شهریه: شما واجد شرایط دریافت استرداد 70 درصد شهریه پرداخت شده خواهید شد اگر 14 روز قبل از شروع دوره درخواست انصراف خود را در قسمت پشتیبانی سایت ثبت نمایید و به هیچ گونه محتوای دوره از قبل دسترسی نداشته باشید.

استراد بخشی از شهریه برای دوره های تخفیف دار: شما واجد شرایط دریافت استرداد 50 درصد شهریه پرداخت شده خواهید شد اگر 14 روز قبل از شروع دوره درخواست انصراف خود را در قسمت پشتیبانی سایت ثبت نمایید و به هیچ گونه محتوای دوره از قبل دسترسی نداشته باشید.

تبصره: قبل از پرداخت شهریه دوره، لطفا حتما صفحه توضیحات دوره را با دقت مطالعه کنید، شرایط برگزاری دوره را با شرایط خود از نظر سرفصل های آموزشی، هزینه، مدت زمان، شیوه برگزاری، تعداد و ساعات جلسات، پیش نیازها و سایر موارد  بررسی بفرمایید، در صورت لزوم حتما با تیم آموزش و پشتیبانی موسسه تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را بپرسید و وقتی مطمئن شدید سپس اقدام به ثبت نام و پرداخت شهریه نمایید. این موضوع مهم است چون امکان استرداد وجه و عودت شهریه، غیر از موارد ذکر شده امکان پذیر نخواهد بود. این بدین دلیل هزینه های بالای آموزش، هزینه بالای زیرساخت، هزینه بالای بازاریابی و تبلیغات و همچنین فرصت آموزشی است که سایر متقاضیان گرفته شده است.

روند استرداد وجه: در صورتی که بر اساس شرایط مندرج درخواست انصراف خود را در قسمت پشتیبانی سایت ثبت نموده باشید فرایند استرداد وجه ممکن است بین 72 ساعت تا یک هفته کاری زمانبر باشد و بعد از پردازش وجه شهریه پس از کسر کسورات مشخص شده در صورت وجود بر اساس قوانین و مقررات در این صفحه به شما عودت داده خواهد شد.

تبصره: در صورتی که به هر دلیلی قسمت پشتیبانی سایت در دسترسی نبود درخواست انصراف خود را توسط پست الکترونیکی (ایمیل) با موضوع انصراف از دوره با شرح دلیل به آدرس زیر ارسال نمایید و با آموزشگاه تماس بگیرید.

support@aradelm.com

مدرک و آزمون

لازمه معرفی برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای در سازمان، کسب حد نصاب قبولی در امتحان داخلی آموزشگاه است.

معرفی برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای در سازمان صرفا برای دوره هایی می باشد که در سازمان  فنی و حرفه ای برای آن ها استاندارد مهارت تعریف شده باشد.

برای دوره هایی که استاندارد مهارت مشخصی در سازمان فنی و حرفه ای تعریف نشده باشد مدرک داخلی معتبر آموزشگاه با مجوز سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود.

اگر در آزمون فنی و حرفه ای که در سازمان برگزار می شود قبول نشدید، می توانید یک بار دیگر امتحان دهید. اما اگر باز هم قبول نشدید، باید دوباره دوره را بگذرانید و هزینه آن را هم دوباره بپردازید.

شهریه دوره بدون در نظر گرفتن هزینه جانبی برای متقاضیان امتحان در سازمان فنی و حرفه ای و اخذ مدرک از سازمان فنی و حرفه ای که مدارک قابل ترجمه هستند در سایت اعلام شده است. در صورتی که نیاز داشتید در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایید هزینه های مربوط به آن به طور جداگانه و جدا از شهریه دوره را می بایست پرداخت نمایید.

هزینه پرداخت شده برای درخواست مدرک  سازمان فنی و حرفه‌ای یا  مدرک داخلی، قابل عودت و استرداد نمی‌باشد.

در صورت عدم کسب  نمره قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای توسط دانشجویان و کارآموزان که در سازمان فنی و حرفه ای برگزار می گردد، آموزشگاه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

در صورت غیبت بیش از سه جلسه، آموزشگاه این حق را دارد که مدرکی برای شما صادر نکند یا شما را برای آزمون فنی و حرفه ای معرفی نکند و می تواند هیچ گونه هزینه ای را به شما بازپرداخت ننماید و شما هیچگونه ادعایی در این خصوص نخواهید داشت.

در صورتی که تمرین ها، پروژه ها و آزمون های که برای دوره توسط اساتید در نظر گرفته شده است توسط دانشجویان و کارآموزان انجام نگردد آموزشگاه این حق را دارد که از صدور مدرک برای ایشان خودداری نماید و هیچ وجهی عودت نخواهد شد.

حریم خصوصی

برای استفاده از سایت آرادعلم باید قوانین و مقررات این سایت، از جمله سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران را رعایت کنید.

 لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی، بخش حریم خصوصی را مطالعه کنید.

مالکیت معنوی

  1. محتوای کاربران:

شما مسئول تمام محتوایی هستید که در سایت آرادعلم منتشر می‌کنید و تمام مسئولیت آن صرفا بر عهده شخص شماست. این محتوا شامل موارد زیر است اما محدود به این موارد نیست:

  • محتوای چندرسانه‌ای مانند تصاویر، صدا و ویدیو
  • پست‌ها، نظرات و مطالب در فضای عمومی وب‌سایت، پیام‌های خصوصی و هر جای دیگر
  • محتوای ثبت‌شده در بخش‌ هایی مانند پروفایل، نمونه‌کار، رزومه، پروژه، نظرات و …
  • هر گونه تماس و ارسال محتوا با هر فرمتی که در هنگام ارتباط با تیم آرادعلم از هر سیستم و کانالی که منتقل می کنید.

با استفاده از سایت آرادعلم، شما موافقت می‌کنید که آرادعلم اجازه دارد از تمام محتوایی که در سایت منتشر می کنید برای معرفی، تبلیغات و بازاریابی بهتر خدمات و سرویس‌های خود استفاده نماید. این کار به منظور بهبود تجربه کاربری، معرفی بهتر توانمندی ها، بهینه سازی خدمات و افزایش اعتبار سایت انجام می‌شود. بدیهی است که این امر به نفع همه کاربران، دانشجویان، اساتید، خریداران و استفاده کنندگان می باشد.

آرادعلم حق خواندن و بررسی کلیه محتوای بارگذاری شده در هر کجای سایت را برای خود قائل است.

اطلاعات و محتوای شما باید با رعایت حقوق دیگران، حقوق مالکیت معنوی و شئونات اخلاقی منتشر شود. 

آرادعلم حرمت حقوق مالکیت معنوی دیگران را پاس می‌دارد و محتوایی را که این حقوق را نقض می‌کند را حذف می نماید.اگر حق مالکیت معنوی شما در سایت آرادعلم نقض شده است، لطفاً برای بررسی این موضوع، اطلاعات زیر را به بخش پشتیبانی آرادعلم ارسال کنید:

  1. نام و شماره تماس شما
  2. توضیح محتوای مورد ادعای نقض حق مالکیت معنوی
  3. URL به محتوای اصلی شما

آرادعلم درخواست شما را با دقت بررسی خواهد نمود و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهد داد.

کلیه محتوای آموزشی موجود در وب سایت آرادعلم، از جمله متن، تصویر، فیلم، جزوه، کتابچه، نمونه سوال و سایر موارد متعلق به آموزشگاه آرادعلم است. استفاده از این محتوا بدون اجازه کتبی آموزشگاه، نقض حقوق مادی و معنوی آموزشگاه محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد.

فیلم های آموزشی، پادکست ها، وبینارها و هرگونه محتوای آموزشی که در اختیار شما قرار می گیرد با استاندارد بالا و هزینه زیادی تولید می گردد که با هزینه مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می شود. صرفا شما که شهریه دوره را پرداخت نموده اید مجاز به استفاده از آن می باشید. هیچ شخصی حق فیلم برداری، کپی، انتشار و به اشتراک گذاری آن را با سایرین ندارد، در صورت مشاهده، آموزشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که دسترسی متخلف به سایت را تا هر زمان که صلاح بداند قطع نماید و اجازه شرکت دوره از ایشان سلب خواهد شد و هیچ وجهی عودت نخواهد شد. آموزشگاه این حق را دارد که پیگرد قانونی انجام دهد و ضرر و زیان حاصل شده بر عهده متخلف خواهد بود.

موارد ممنوع

کاربران آرادعلم متعهد می شوند که هیچ یک از اقدامات، فعالیت ها، رفتار و گفتار ممنوع را به هر طریقی در سایت آرادعلم انجام ندهند و در صورت انجام، تمام مسئولیت های آن بر عهده شخص کاربر بوده و آرادعلم هیچ گونه مسئولیتی در آن زمینه ندارد. آرادعلم می تواند بدون اطلاع قبلی تا هر زمان که تشخیص دهد دسترسی کاربر مذکور را به تمام سایت مسدود نماید و در صورتی که این اقدامات منجر به وارد شدن ضرر و زیان مادی و معنوی به آرادعلم شود، آرادعلم حق پیگیری حقوقی و قانونی را برای خود محفوظ می دارد.

موارد ممنوع شامل موارد زیر می شود که البته محدود به این موارد نیست:

تبلیغات 

کاربران متعهد می شوند در هیچ کجای سایت با هر شیوه متصوری اقدام به تبلیغات سایر محصولات و خدمات غیر مرتبط با آرادعلم یا تبلیغ سایر برند ها، سایت های دیگر یا کاربران غیر عضو را ننمایند. 

اقدامات و فعالیت های ممنوع

  • انتشار محتوای ممنوع یا غیر قانونی: محتوایی که به موجب قانون ممنوع است، مانند مواد مستهجن، خشونت آمیز، نفرت انگیز یا انتشار اطلاعات محرمانه یا شخصی، در آرادعلم ممنوع است.
  • نقض حقوق مالکیت معنوی: استفاده غیرقانونی از محتوای دارای حق چاپ، علائم تجاری، یا سایر حقوق دارای مالکیت معنوی، در آرادعلم ممنوع است.
  • کلاهبرداری: تلاش برای فریب یا سوء استفاده از کاربران برای به دست آوردن اطلاعات، به دسترسی غیر مجاز یا پول، در آرادعلم ممنوع است.
  • انتشار محتوای مضر: انتشار محتوایی که ممکن است باعث آسیب جسمی، روانی یا مالی شود، در آرادعلم ممنوع است.
  • آزار و اذیت: هرگونه رفتاری که باعث آزار یا اذیت دیگران شود، مانند مزاحمت، توهین و تهدید، در آرادعلم ممنوع است.
  • ارسال محتوای غیر مجاز: ارسال هرگونه محتوایی که قوانین و مقررات سایت و قوانین حریم خصوصی را نقض می کند، ممنوع است.

رفتار و گفتار ممنوع

کاربر نباید در هیچ کجای سایت اظهاراتی را درج نماید و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. 

  • توهین آمیز: هرگونه رفتار یا گفتاری که به دیگران توهین کند، مانند هرگونه رفتار غیراخلاقی، بی‌ادبی، نژادپرستی، تبعیض جنسی، تحقیر، زیر سوال بردن سابقه و مهارت کاربران یا نفرت پراکنی، ممنوع است.
  • فریبنده: هرگونه رفتار یا گفتاری که برای فریب یا سوء استفاده از دیگران بیان شود، مانند کلاهبرداری، دزدی هویت، یا انتشار اطلاعات نادرست، ممنوع است.
  • غیراخلاقی: هرگونه رفتار یا گفتاری که از نظر اخلاقی نادرست یا نامناسب باشد، مانند هر گونه توهین یا بی احترامی، انتشار محتوای جنسی، خشونت آمیز، یا نفرت انگیز، ممنوع است.

اقدامات ضد برند

اقداماتی که باعث آسیب به برند آرادعلم می شود: هرگونه اقدامی که به شهرت، اعتبار، یا منافع آرادعلم آسیب برساند، مانند انتشار محتوای منفی در مورد سایت، یا تلاش برای رقابت غیرقانونی با سایت ممنوع است.

  • استفاده غیرمجاز از نام تجاری یا علائم تجاری آرادعلم: هرگونه استفاده غیرمجاز از نام تجاری یا علائم تجاری آرادعلم، مانند استفاده بدون اجازه مالک، استفاده به روشی که باعث سردرگمی یا گمراهی شود، یا استفاده به روشی که باعث آسیب به آرادعلم شود، ممنوع است.
  • انتشار اطلاعات نادرست یا مضر در مورد آرادعلم: هرگونه انتشار اطلاعات نادرست یا مضر در مورد آرادعلم، مانند شایعات، اظهارات توهین آمیز یا افترا آمیز، یا اطلاعات نادرست در مورد محصولات یا خدمات، ممنوع است.
  • ترغیب به عدم استفاده از آرادعلم: هرگونه تلاش برای ترغیب دانشجویان یا اساتید به عدم استفاده از آرادعلم، ممنوع است.
  • جلوگیری یا محدود کردن استفاده دیگران از آرادعلم: هرگونه اقدامی که مانع از استفاده دیگران از آرادعلم شود، ممنوع است.

اقدامات ضد امنیت سایت

کاربران آرادعلم باید از ارسال هرگونه محتوا یا هر اقدامی که باعث ایجاد اختلال در عملکرد سایت، از دسترس خارج شدن، کند شدن، ایجاد دسترسی غیر مجاز یا آسیب رساندن به سیستم ها یا کاربران دیگر شود خودداری نمایند. همچنین ارسال و انتقال هر نوع فایل یا نرم افزار حاوی ویروس و  بدافزار یا تعبیه هر گونه کد مخرب ممنوع است.

  • نفوذ به سیستم: هرگونه تلاش برای دسترسی غیرمجاز به سیستم های رایانه ای، نرم افزار، سایت، اپلیکیشن یا شبکه آرادعلم، ممنوع است.
  • انتشار بدافزار: هرگونه انتشار نرم افزارهای مخرب یا مضر در آرادعلم، ممنوع است.
  • اختلال در عملکرد سایت: هرگونه اقدامی که باعث اختلال در عملکرد سایت آرادعلم شود، ممنوع است.
  • جمع آوری، کپی و تکثیر اطلاعات آرادعلم: هرگونه اسکن نمودن، جمع آوری، کپی و تکثیر اطلاعات آرادعلم بدون اجازه، ممنوع است.
  • هرزنامه یا اسپم: ارسال ایمیل، پیام، یا سایر ارتباطات غیر منتظره و نامطلوب، در آرادعلم ممنوع است.

شرایط مسدودی یا ممانعت از فعالیت

آرادعلم حق جلوگیری از فعالیت کاربران اعم از دانشجو یا اساتید یا خریداران را به دلایلی شامل این موارد محفوظ می دارد که محدود به این موارد نیستند:

هرگونه اقدام خلاف قوانین آرادعلم، عدم رعایت ادبیات مناسب، بی احترامی به پرسنل آرادعلم و دیگر کاربران و عدم پذیرش قوانین سایت.

تبصره: برداشتن محدودیت کاربران مسدود شده صرفا با نظر آرادعلم انجام خواهد شد و ممکن است مشمول پرداخت جریمه ی نقدی گردد.

خدمات آرادعلم ممکن است به دلایل مختلفی مانند تغییرات فنی، تغییر در قوانین یا مقررات یا سایر عوامل، از کار بیفتند یا دچار اختلال شوند.

سلب مسئولیت

آموزشگاه مسئولیتی در مواجهه با عدم انجام تعهدات خود، که ناشی از شرایطی خارج از اختیار آموزشگاه مانند وقوع بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطع کلی شبکه اینترنت و دیتا، خرابی در هاستینگ و دیگر موارد مشابه باشد، نخواهد داشت.

سوال و ابهام

لطفا در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی داشتید با ما تماس بگیرید:

support@aradelm.com