دوره MBA مدیریت کسب و کار

مدرک مدیریت MBA به عنوان یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مدارک در حوزه مدیریت شناخته شده است. این مدرک، نشان از تسلط کامل بر مباحث کلیدی مدیریت و توانایی اجرایی در محیط‌های کسب و کار دارد.
آرادعلم · 1402/10/26

تخفیف برای شما

لطفا کد معرف خود را، در کادر کد تخفیف صفحه بعد وارد نمایید، تا تخفیف شهریه دوره برای شما لحاظ گردد.

مبلغ سرمایه گذاری شما

21،50۰،۰۰۰ تومان

به روز ترین دوره MBA ایران

6 ماهه، اونم به صورت آنلاین، مدرک MBA خودتو بگیر و تبدیل به یک مدیر کارآمد و موثر شو

مشخصات دوره

طول مدت دوره

6 ماه

مدت زمان دوره

300 ساعت ( تئوری+ پروژه)

زمان هر جلسه

3 ساعت

روزهای برگزاری دوره

پنج شنبه ها و جمعه ها

شیوه برگزاری دوره

آنلاین

تعداد مدرک های دوره

1 + 12 مدرک

مدرک مورد تایید فنی و حرفه ای

بعد از پایان دوره

مدرک قابل ترجمه برای مهاجرت

نیاز به امتحان در سازمان فنی و حرفه ای

توضیحات دوره

تا %200 درآمد خود را افزایش دهید

دوره mba آنلاین با مدرک معتبر فنی و حرفه ای آرادعلم

دوره جامع مدیریت ارشد کسب و کار MBA

دوره MBA یک سرمایه گذاری مطمئن برای موفقیت در شغل یا کسب و کار است. این دوره به شما مهارت،  دانش و اعتماد به نفسی را می دهد که برای استخدام، ارتقا شغلی یا راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارید. MBA یک مدرک همه کاره است که درها را در صنایع مختلف، از امور مالی و مشاوره گرفته تا بازاریابی و کارآفرینی باز می کند.

MBA محبوب ترین مدرک آنلاین مدیریت کسب و کار در جهان است. MBA مخفف Master of Business Administration است هزاران فرد جاه طلب در سراسر دنیا هر ساله برای ساختن آینده خود در دوره های MBA شرکت می کنند.

  • کارفرمایان عاشق استخدام دارندگان مدرک MBA هستند
  • با مدرک MBA در شرکت های بزرگ و معتبر به راحتی استخدام شوید
  • ترفیع شغلی بگیرید
  • به شکلی حرفه ای و اثر بخش مدیریت کنید

سرفصل دوره MBA

مباحث اصلی دوره

روش تدریس PBL

تدریس به روش دانشگاه استنفورد و هاروارد

روشی منحصر به فرد متمرکز بر پروژه و مبتنی بر مثال های واقعی

امروزه PBL به عنوان یکی از مؤثرترین و پیشرفته‌ترین روش‌های آموزش در دنیا شناخته می‌شود که در بسیاری از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله در آرادعلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانشگاه‌های معتبری همچون هاروارد و استنفورد از روش تدریس مبتنی بر پروژه (Project-Based Learning) در برنامه‌های MBA خود استفاده می‌کنند. 

دانشگاه هاروارد از روش مورد مطالعاتی یا Case Study Method استفاده می‌کند. در این روش، مسائل و مشکلات موجود در سازمان‌ها و شرکت‌های واقعی به صورت موردهای مطالعاتی (Case) در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. سپس دانشجویان در قالب تیم‌های کوچک 4-5 نفره، به بررسی این موردها می‌پردازند، راه حل‌های مختلف را پیشنهاد می‌دهند و در نهایت یک راه حل بهینه را انتخاب و دفاع می‌کنند. مزیت این روش این است که دانشجویان با مسائل واقعی مدیریتی سروکار پیدا می‌کنند و مجبور می‌شوند تئوری‌های آموخته شده را بکار ببندند. همچنین مهارت‌های تصمیم‌گیری، تفکر انتقادی، تحلیل و کار تیمی در آنها تقویت می‌شود.

دانشگاه استنفورد در دوره MBA خود نیز علاوه بر موردکاوی، پروژه‌های دوره‌ای بزرگی (Capstone Projects ) را برای دانشجویان تعریف می‌کند که مستلزم کار عملی و اجرایی بر روی یک محصول یا خدمت واقعی است. به این ترتیب، شرکت‌کنندگان عملاً یک کسب و کار کامل را از ابتدا تا انتها می‌سازند و مهارت‌های لازم را در عمل تجربه می‌کنند. این مسیر یادگیری بسیار کاربردی، جامع و منحصر به فرد است.

دوره MBA آرادعلم نیز با الهام از روش دانشگاه استنفورد  و دانشگاه هاروارد  به صورت کاملا کاربردی طراحی شده است. این کاربردی بودن و تمرکز بر یادگیری از طریق انجام پروژه، دوره MBA آرادعلم را بسیار منحصربفرد و ارزشمند می‌کند. شرکت کنندگان نه تنها دانش نظری کسب می‌کنند بلکه مهارت‌های عملی مدیریت یک کسب و کار را تجربه می‌نمایند.

چرا دوره مدیریت MBA آرادعلم

یادگیری عمیق و ماندگار

با تمرکز بر روی یک پروژه واحد در طول دوره، شرکت کنندگان مفاهیم آموخته شده را به طور کامل درک و جذب می‌کنند. دانش به شکلی ماندگار در ذهن آنها نقش می‌بندد.

پیوستگی مطالب درسی

تدریس مباحث مختلف MBA به صورت یکپارچه حول یک محور مشخص باعث پیوستگی و انسجام بیشتر دروس می‌شود.

کاربرد عملی مفاهیم

شرکت کنندگان بلافاصله پس از یادگیری هر مفهومی، آن را بر روی پروژه خود اعمال می‌کنند و کاربرد عملی آن را می‌آموزند.

یادگیری مهارت‌های کاری

مهارت‌هایی مانند مدیریت پروژه، کار تیمی، حل مسأله و تصمیم‌گیری به طور عملی تمرین و تقویت می‌شوند.

انگیزه و علاقه

وجود یک پروژه واقعی باعث افزایش انگیزه و علاقه شرکت‌کنندگان می‌شود زیرا آنها نتایج پیشرفت خود را می‌بینند.

آمادگی برای محیط کار

تجربه کار بر روی یک پروژه پایه، شرکت‌کنندگان را برای محیط کار واقعی آماده می‌کند.

شیوه تدریس منحصر به فرد

فرایند آموزش MBA در آرادعلم

تدریس مدیریت کسب و کار با مثال های واقعی

در این روش یادگیری اثربخش، مشکل مرسوم در دوره‌های MBA حل شده است. در این روش، دوره با مبحث پایه و مهم ایده‌پردازی و طراحی مدل کسب‌وکار آغاز می‌شود. پس از گذشت یک ماه، شما با اصول طراحی مدل کسب‌وکار آشنا خواهید شد و پروژه‌ای برای شما تعریف خواهد شد که تا پایان سال گام به گام آن را تکمیل خواهید نمود. هر مبحثی که تکمیل می نمایید گام به گام آن ها را بر روی پروژه خود تمرین می کنید و پروژه اولیه خود را توسعه می دهید. در ابتدا، شما یاد خواهید گرفت که چگونه تمام اجزای اصلی کسب‌وکار را طراحی کنید و روابط بین آن‌ها را برای سودآوری پایدار تعریف کنید. در واقع، شما ماکت کسب‌وکار موردنظرتان را ایجاد می‌کنید و به روابط بین اجزای آن از بالا و در یک تصویر کلان نگاه می‌کنید.

پس از اینکه به این دوره مسلط شدید، آماده خواهید بود کسب‌وکار‌های مختلف را طراحی کنید.

 از اینجا به بعد، دوره MBA آرادعلم نسبت به تمام دوره‌هایی که در ایران برگزار می‌شود، خاص و منحصربه‌فرد می‌شود.

در ادامه دوره MBA، هر مبحثی را که می‌گذرانید، بر روی پروژه اولیه خود اعمال می‌کنید. یعنی در ابتدا کسب‌وکار خود را طراحی می‌کنید. پس از برگزاری دوره هدف‌گذاری و مدیریت استراتژیک، برای کسب‌وکار خود که در مبحث اول طراحی کرده‌اید، هدف‌گذاری می‌کنید و برنامه‌ریزی استراتژیک انجام می‌دهید.

سپس با مفاهیم مدیریت پروژه آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه از کوچکترین وظایف تا بزرگترین پروژه‌های مربوط به کسب‌وکارتان را بهینه مدیریت کنید.

در حین گذراندن اصول بازاریابی و مفاهیم برند، ابزار و مهارت‌هایی را که آموخته‌اید، به صورت عملی بر روی پروژه خود انجام می‌دهید. پس از آن، برای کسب‌وکار خودتان می‌توانید استراتژی‌های فروش بنویسید و متوجه می‌شوید که برای مدیریت ارتباط با مشتریان کسب‌وکار خود چه اقداماتی مناسبی انجام دهید.

دیگر شما آماده هستید که برای کسب‌وکار خود سیستم‌سازی کنید و فرایند های اصلی و فرعی کسب‌وکارتان را طراحی کنید. تقریباً کسب‌وکار شما آماده است. قبل از هر گونه هزینه اضافی، باید بدانید که چگونه از سیستم‌های فنی و فناوری اطلاعات به نفع کسب‌وکار خود بهره ببرید.

بعد از اینکه به  مهارت های مدیریتی و رهبری مسلط شدید باید بتوانید برای کسب‌وکار خود افراد را استخدام کنید و تیم‌سازی نمایید. همچنین باید فرهنگ سازمانی موردنظرتان را جاری سازید و افراد را مدیریت کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

حالا که همه چیز را برای کسب و کار خود آماده کرده اید می بایست بتوانید با مشتریان بالقوه مختلف مذاکره کنید و آن‌ها را تبدیل به مشتری نمایید. این یک مهارت است که شما در این دوره بر روی پروژه خود  تمرین خواهید نمود.

برگ برنده هر کسب و کاری مدیریت بهینه روزانه عملیات خود است. باید بتوانید عملیات روزانه و پروژه‌های مختلف خود را به نحوی کارآمد مدیریت کنید و در نهایت  با اصول حسابداری و مدیریت مالی مورد نیاز برای کسب‌وکارتان آشنا خواهید شد.

در این روش تدریس، ما پازل کسب‌وکار را طراحی می‌کنیم و به مرور تا پایان دوره آن را گام به گام با یکدیگر تکمیل می نماییم. یکپارچگی بین مباحث، حلقه مفقوده در بین سایر دوره‌های MBA است که هر مبحث به‌طور جداگانه توسط اساتید مختلف با تمرین های کلاسی جداگانه تدریس می‌شود و دانشجویان در نهایت با تیترهای مستقلی روبرو هستند که در زمان اجرا و در یک محیط واقعی نمی دانند و نمی توانند واقعا دانش و مهارت های آموخته خود را بکار گیرند. اما در روش یادگیری آرادعلم دانش و مهارت های عملی مورد نیاز در دنیای واقعی را در طول دوره یکساله MBA با روش پروژه محور و به مرور به شما می آموزد.

این روش تدریس منحصر به فرد توسط استاد دوره، آقای مهرداد حمدانی با بیش از 20 سال سابقه و تجربه های واقعی از توسعه کسب و کار و مدیریت در رده های مختلف سازمانی طراحی شده است.

بیشتر بدانید

این دوره چند ساعت است؟

مدت زمان در نظر گرفته شده برای این دوره 300 ساعت است که شامل 144 ساعت جلسات آنلاین تدریس به علاوه 156 ساعت انجام پروژه و تمرینات مختلف در منزل می باشد. پروژه ها و تمرین ها تک به تک بررسی و به شما بازخورد داده خواهند شد.

در صورتی که نتوانم در جلسه آنلاین حاضر شوم آیا به فیلم جلسه تدریس دسترسی خواهم داشت؟

بله، تمام جلسات تدریس آنلاین، ضبط می شود و شما از طریق وب سایت به آن فیلم ها دسترسی دارید.

آیا با شرکت در این دوره 13 مدرک معتبر دریافت می کنم؟

شما بعد از گذراندان دوره، به صورت رایگان یک مدرک معتبر MBA دریافت خواهید نمود که در سراسر کشور معتبر است. به علاوه آن شما این امکان را خواهید داشت که بعد از گذراندن هر کدام از مباحث، درخواست مدرک آن دوره ثبت و مدرک دوره را دریافت نمایید.

شرایط اخذ 12 مدرک دیگر به چه صورت است؟

به عنوان مثال شما  بعد از گذراندن مباحث اصول بازاریابی و مفاهیم برند، درخواست مدرک دوره مذکور را ثبت می نمایید و بعد از پرداخت هزینه بسیار کم صدور مدرک، آن را دریافت می نمایید.

آیا برای دریافت مدرک می بایست به صورت حضوری مراجعه نمایم.

خیالتان راحت باشد. پس از صدور مدارک، آن مدارک به آدرس شما پست خواهد شد. نیازی به مراجعه حضوری شما نیست.

چرا دوره آنلاین MBA

استفاده بهینه از زمان

اتلاف زمان های مربوط به ایاب و زهاب و زمان های پرت کلاس های حضوری را ندارد

صرفه جویی در هزینه

دوره آنلاین به دلیل نداشتن هزینه های سربار، شهریه مناسب تری دارند و هزینه ای رفت و آمد ندارند.

تعادل بین آموزش و کار و زندگی

می توانید با خیال راحت سرکار بروید و وقت کافی برای امور خانوادگی خود صرف نمایید و درعین حال آموزش ببینید و مدرک بگیرد

انعطاف پذیری

در هر ساعتی از شبانه روز به صورت 24*7 به محتوای دوره و امکانات پلتفرم دسترسی دارید

قابلیت مرور و تکرار

فیلم هر جلسه تدریس ضبط و از طریق پنل کاربری خود به محتوای دوره دسترسی دارید و می توانید بارها مطالب مرور کنید

دسترسی

از هر شهر و هر مکانی از طریق اینترنت می توانید به آموزش های ارزشمند و کاربردی دسترسی داشته باشید

شبکه سازی و تنوع

با افراد با تخصص های مختلف ارتباط برقرار کنید و با نگرش های آنها آشنا شوید

تعامل بی وقفه

با استفاده از پلتفرم آنلاین آرادعلم با سایر شرکت کنندگان ارتباط برقرار کنید، سوالات خود را بپرسید و از آن ها و اساتید پاسخ بگیرید

درباره مدرک قابل ترجمه

خیر، اصلا نیازی نیست مدرک قابل ترجمه دریافت نمایید. مدرکی که درپایان دوره به شما ارائه می شود مدرک معتبر مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور است و در سراسر کشور پذیرفته می شود.

مدرک قابل ترجمه، صرفا به درد کسانی می خورد که در کوتاه مدت برنامه مهاجرت و زندگی در کشوری غیر از ایران را دارند و این مدرک را برای مهاجرت خود نیاز دارند.

بله، کاملا، مدرک صادر شده برای شما مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد و شما آن مدرک را در سراسر کشور به هر شرکت و سازمانی می توانید به عنوان یک مدرک معتبر ارائه نمایید.

مدرکی پس از گذراندن دوره به شما ارائه می شود مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای است اما قابل ترجمه نیست.

بله شما برای اینکه مدرک قابل ترجمه دریافت نمایید می بایست در امتحانی که در محل سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود به صورت حضوری شرکت نمایید.

بله، جهت دریافت مدرک قابل ترجمه می بایست هزینه جداگانه ای بپردازید.

بله، در صورتی که نیاز داشتید مدرک قابل ترجمه دریافت نمایید، ابتدا می بایست در آزمون داخلی حد نصاب قبولی دریافت نمایید. جهت آمادگی برای آزمون مدرک قابل ترجمه، نیاز است که کتاب های تست آمادگی آزمون تهیه نمایید و فیلم آموزشی مبحث اضافی مورد نیاز امتحان را تهیه نمایید یا خود با مطالعه به آن ها مسلط شوید.

توضیحات تکمیلی

پیش نیاز دوره

  •  میل و اشتیاق زیادی به یادگیری مدیریت حرفه ای و راهبری کسب و کار 
  • انگیزه بسیار بالا برای موفقیت
  • جاه طلبی و خواستن زندگی بهتر
  • اراده برای تغییر

چه چیزهایی یاد خواهید گرفت

  • بعد از پایان این دوره به راحتی می توانید کسب و کار یا استارتاپ مورد نظر خود را طراحی و مدیریت کنید.
  • بعد از پایان این دوره به راحتی می توانید وضعیت فعلی سیستم خود را بررسی و پیشنهادات بهبود را ارائه و اجرا نمایید.
  • بعد از پایان دوره یاد خواهید گرفت چطور به صورت اثر بخش با افراد ارتباط برقرار کنید، ما بین آن ها همکاری ایجاد نمایید و آن ها را مدیریت کنید.
  • بعد از پایان دوره یاد می گیرید چطور در جلسات با دانش خود بدرخشید و جلسه را مدیریت کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است

  • کسانی که می خواهند کسب و کار و استارتاپ خود را راه اندازی، مدیریت و توسعه دهند
  • کسانی که می خواهند از کارمندی به کارفرما بودن تبدیل شوند
  • کسانی که می خواهند در سمت های مدیریتی استخدام شوند
  • کسانی که می خواهند ترفیع شغلی بگیرند و سرپرست یا مدیر شوند
  • مدیرانی که به دنبال افزایش دانش و ارتقا مهارت های مدیریتی و رهبری خود هستند
  • دانشجویان ، تازه فارغ التحصیلان و افراد جویای کار بهتر
  • کارآفرینان و صاحبان کسب و کار
  • مدیران میانی، مدیران ارشد و مدیران عامل
  • هر کسی که به اصول مدیریت و کسب و کار علاقه دارد

چرا در این دوره شرکت کنید

  • این دوره کاربردی، عملی و پروژه محور است
  • آموزش بر اساس case study های دنیای واقعی
  • کسب مهارت‌های اساسی مدیریت، رهبری و راه اندازی و توسعه کسب و کار
  • افزایش فرصت‌های شغلی
  • آموزش زیر نظر اساتیدی که خود مدیر هستند
  • افزایش بهره‌وری
  • مدرک معتبر مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای
  • دریافت 13 مدرک با شرکت در یک دوره

سوالات متداول

خیر، لزومی ندارد که حتما برای شرکت در دوره‌های MBA تحصیلات خاص یا دانشگاهی داشته باشید. 

MBA دانش و مهارت های لازم برای راه اندازی و مدیریت موفق کسب و کار را در شما ایجاد نماید و شما می توانید با ذهنی باز کسب و کار خود را طراحی و راه اندازی کنید و طول یکساله دوره از مشاوره اساتید و سایر شرکت کننده گان بهره بگیرید

خیر، لزومی ندارد که حتما برای شرکت در دوره‌های MBA تحصیلات خاص یا دانشگاهی داشته باشید. 

بله حتما، توصیه می شود که برای یافتن شغلی با شرایط و مزایای بهتر، حتما داشتن مدرک مدیریت MBA و مهارت هایی که در این دوره می آموزید کمک شایان ذکری برای رسیدن به اهداف شما خواهد نمود.

بله حتما، دانشجویان عزیزی که در حال تحصیل هستند می توانند با شرکت در این  دوره علاوه بر اینکه مهارت های خود را برای دنیای واقعی کسب و کار افزایش می دهند مدارک معتبری کسب می کنند که در آینده شغلی آن ها نقش مهمی بازی می کند. با توجه به اینکه این دوره به صورت آنلاین در روزهای جمعه یا پنج شنبه (به انتخاب شما) برگزار می گردد، بدون اینکه آسیبی به تحصیل خود وارد نمایید می توانید در این دوره شرکت کنید.

بله حتما باید در این دوره شرکت کنند چون نه تنها از شکست پیش بینی شده آن ها جلوگیری می کند بلکه با کسب دانش روز کسب و کار و مهارت های کاربردی که در این دوره می آموزند می توانند کسب و کاری موفق طراحی، راه اندازی و مدیریت نمایند.

با توجه به پیشرفت سریع دانش مدیریت و کسب و کار، دوره MBA امروزه به یک استاندارد تبدیل شده است. مدیرانی که مایلند دانش و مهارت های خود را برای موفقیت در دنیای پیچیده و رقابتی امروز تقویت کنند، باید به طور جدی به شرکت در دوره MBA فکر کنند. MBA به روز رسانی دانش، ارتقای مهارت های نرم و سخت مدیریتی، و دسترسی به شبکه ارزشمندی از همکاران را فراهم می کند.

شرکت در دوره MBA می تواند به طور قابل توجهی چشم انداز شغلی شما را افزایش دهد، مزیت رقابتی را برای شما فراهم کند، شبکه شما را گسترش دهد و درهایی را به سمت نقش های مدیریت و حقوق بالاتر باز کند و یا به عنوان یک کارآفرین و صاحب کسب و کار، شانس موفقیت شما را چند برابر افزایش دهد و از شکست کسب و کار شما جلوگیری کند.

درباره مدرس

آرادعلم

18 دوره‌ها

ثبت‌نام نشده